poniedziałek, 23 marca 2015

Prolog

Prolog

Życie to nie jest bajka. Moje było zwykłą monotonią. Nigdy nie spotkam wymarzonej miłości, nie spełnię marzeń, nie wydostanę się z tego miasta i nigdy nie dostanę się do swojej wymarzonej szkoły muzycznej. Tak, moją pasją jest muzyka. Tak jest i trzeba się z tym pogodzić. Przynajmniej tak uważałam do tej pory, lecz wtedy nie wiedziałam, że moje całe życie zmieni się diametralnie i pojawi się miejsce dla jedno z członków najpopularniejszego zespołu na świecie. Myślałam, że nic dla niego nie znaczę, a ja się po prostu w nim zakochałam. To przecież nie dorzeczne. Ja byłam zwykłą nastolatką, a on gwiazdą, idolem wielu tysięcy nastolatek. Dzisiaj mam 80 lat i jestem najszczęśliwszą osobą na świecie, która przeżyła niesamowitą historię. Jestem Melania Wilson i oto moja historia.

_____________________________________
Hejka x 
I mamy początek :) Tak, historia pisana trochę inaczej. Melania jest już staruszką, która opowiada swoją historię. Mam nadzieję, że spodoba wam się i zapraszam do komentowania :*
                                                             Wtajemniczona xx

3 komentarze:

  1. Per-fect ! Zapowiada się super fanfiction x
    Mam nadzieję, że rozdział pojawi się szybko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawie się zapowiada! Czekam na pierwszy rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę przyznać, że zaciekawiłaś mnie :) Czekam na next !

    OdpowiedzUsuń