sobota, 30 maja 2015

ZAWIESZAM I PRZEPRASZAM

Hejka misie x
Wiem, że dawno nie pojawiał się rozdział i oczekiwaliście na niego. Niestety jak pisze w tytule ZAWIESZAM to fanfiction. Powodem tego jest to, że do środy są wystawiane oceny, a u mnie nie jest za ciekawie. Oprócz tego wyjeżdżam i nie wiem czy miałabym internet, aby dodawać nowe rozdziały. Blog planuję kontynuować pod koniec czerwca w zakończenie roku szkolnego, a jeśli dobrze pójdzie nawet trochę wcześniej. Przepraszam, jeśli kogoś zawiodłam. I nie mogę się już doczekać na powrót do was. 

Kocham was i naprawdę przepraszam.
Wtajemniczona x


4 komentarze:

  1. Szkoda :'( Ale mimo wszystko rozumiem. Mnie też koniec roku szkolnego wszystko psuje. Będę wypatrywać nowych rozdziałów ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku dziękuję bardzo za zrozumienie :** Twoje komentarze dodają mi wiary w to co robię i sily na dalsze działania. Mam nadzieję, ze wrócę szybko z podwojoną siłą i weną <3

      Usuń
  2. No szkooda :"( Ale wiadomo koniec roku. Najwięcej nauki... :( Znam ten ból. Będę czekać z niecierpliwością nowych rozdziałów. :D
    Pozdrawiam.

    disguise-fanfiction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za zrozumienie :) Zaczęłam już pisać nowy rozdział, ale właśnie przez brak czasu nie mam go jak skończyć :( Ale takie komentarze dodają mi siły na dalsze działania. Dziękuję bardzo i wiem, ze wrócę z podwojoną siłą i weną <3

      Usuń